Erbjudande Rosenlundsgatan

Erbjudande Rosenlundsgatan

Gasspisen med sin precision är en självklarhet i varje proffsigt restaurangkök. Dessutom förlänger gasinfravärme säsongen för uteserveringar och eldstäder levandegör uteplatser året om. Vår biogas möjliggör en mer hållbar och modern livsstil. Gasnätet Stockholm planerar nu en utbyggnad av gasnätet på Rosenlundsgatan, Södermalm, och det finns därför en unik möjlighet att ansluta er fastighet till ett rabatterat pris. För att påbörja utbyggnaden krävs att minst fyra kunder ansluter sig. Gör ett bra val för framtiden och anslut till biogas!

Unikt erbjudande

Vi erbjuder nu gratis gasrådgivning och hjälper dig hela vägen till tänd låga. Du får hjälp med kostnadsberäkningar, produktval, auktoriserade gasinstallatörer och mer. Detta kan ske på plats eller distans.

Dessutom erbjuds du nu att endast betala 65 000 kr för anslutningen till stamledningen. Gäller för alla fastigheter på Rosenlundsgatan. Från Ringvägen till Maria Bangata. Erbjudandet gäller om fyra kunder ansluter sig och är giltigt t.o.m. 31 mars 2021. Anslutningserbjudande och utbyggnation genomförs av Gasnätet Stockholm som äger och driver gasnätet.

Läs mer om erbjudandet här.

För mer information, kontakta Kenneth Spangholt, försäljningsansvarig hos oss på Stockholm Gas.

Kenneth Spangholt
Försäljningsansvarig