StockholmMediaAward 2010: Kvintetten som utser Årets Säljorganisation

Juryn som ska utse Årets Säljorganisation i StockholmMediaAward 2010 är nu utsedd. Vinnarna presenteras under StockholmMediaWeek, mediebranschens årliga evenemang som äger rum den 5-6 maj på Rival i Stockholm.

Juryledamöterna för StockholmMediaAward, kategori Årets Säljorganisation 2010 är:

Zophiah Hansson, Bizkit Patrol
Victoria Huusko, Zenithmedia
Jochum Forsell, Initiative Universal Media
Ragnar Tingström, Scream Mediabyrå
Frida Åberg, Carat

I StockholmMediaAward-kategorin Årets Säljorganisation hyllas säljorganisationer inom medieföretag som har skapat stor nytta för sina annonsörer och deras mediebyråer.

Tidigare vinnare i StockholmMediaAward, kategori Årets Säljorganisation:
2009: Svenska Dagbladet
2008: MTG Radio
2007: Kanal 5
2006: Kanal 5
2005: Metro

StockholmMediaAward är en av Sveriges största medietävlingar, där bland annat innovativa, nyskapande och effektiva medielösningar premieras. Vinnarna presenteras i samband med StockholmMediaWeek, som arrangeras av Sveriges Mediebyråer.

StockholmMediaAward delas ut i totalt fem kategorier och utöver Årets Säljorganisation utses även Årets Kampanj, Årets Annonsör, Årets Mediebyrå och Årets Branschpersonlighet. 2010 års jury för Årets Kampanj och Årets Annonsör är redan presenterad och juryn för kategorin Årets Branschpersonlighet presenteras inom kort. Läs mer om StockholmMediaWeek och StockholmMediaAward på www.stockholmmediaweek.com.

Marina Karlsson, projektledare för StockholmMediaWeek, Sveriges Mediebyråer
070-365 81 89, marina@sverigesmediebyraer.se