Trade Alerts-kampanjen 2010

Trade Alerts är en av Stockpickers verkliga spjutspetsprodukter. Förutom marknadens mest konkreta och lättöverskådliga marknadsöversikt innehåller produkten inte mindre än fyra tradingsystem som talar om exakt när du bör köpa eller sälja. Avkastningen har hittills varit extrem, inte minst via XACT TRADING som sedan starten genererat +250 procents direktavkastning till ett stort antal nöjda kunder.

Torsdagen den 16:e september påbörjades den årliga Trade Alerts-kampanjen vilken innebär att produkten under en 2 veckors period kan förvärvas till ett mycket förmånligt pris. Kampanjpriset om 690 kronor är i år hela 800 kronor lägre än ordinarie pris (1 490 kronor)!

Trade Alerts har sedan förra årets kampanj firat stora framgånga, inte minst via BULL & BEAR Power som via träffsäker handel i börshandlade certifikat genererat mer än 50 procent i direktavkastning till kunderna.

"Vi lovar dock att produkten under den kommande 12 månaders perioden kommer att bli ännu mer prisvärd och explosiv. För att öka antalet signaler i de populära ETF:erna XACT BULL & BEAR kommer vi nu att lansera XACT TRADING i en helt ny verison. Antalet signaler kommer att flerdubblas då vi nu integrerar den framgångsrika BULL & BEAR Power-strategin i XACT-handeln!" säger Henrik Jönsson, huvudansvarig för Trade Alerts.

En annan av årets nyheter är det nya signalsystemet MINI Powerstrike som tar position i Mini Futures. Genom detta system utökas vår bevakning av de internationella aktieindexen och valutorna.

Läs mer om årets kampanjnyheter

• Finans, aktier, privatsparande

• bull & bear