TRÆ, en cirkulär kolbank, byggnadsdesignen är baserad på storskalig implementering av återanvända resurser och materialinnovationer. Anders Bang Kiertzner, Lendager, kommer visa några av kontorets projekt under Renoveringsdagarna.

Renoveringsdagarna 2024

Den 15-16 maj 2024 genomförs den andra upplagan av Renoveringsdagarna. Renoveringsskulden ökar och behoven blir allt mer akuta! I årets upplaga av Renoveringsdagarna har vi även utökat utrymmet för utställare. I lokalen finns många naturliga och inbjudande utrymmen för mingel och samtal mellan deltagare och utställare.

Programmet är indelat i två dagar, Teknikdagen - Teknik, energi och projekt och Hållbarhetsdagen - Hållbar renovering, cirkularitet och social hållbarhet. Projektledare för Hållbarhetsdagen är Petra Svensson Gleisner. Passen leds av vår skickliga moderatorer Åsa Wahlström (Sector Manager Built Environment, CIT Renergy) och Ivana Kildsgaard (Director of Sustainability, Partner Tengbom).

Vi har några utställarplatser kvar, om intresse finns så ta gärna kontakt med mig på jan.astrom@storkom.se eller slå en signal på 070-480 97 15. Det här kommer att bli bra - Väl mött på Garnisonen i Stockholm. Följ länken här för mer information och säkerställ er medverkan. (https://www.realstad.se/renoveringsdagarna).