Nya styrelsen för KSL på plats

Vid förbundsmötet den 21 april valdes ny styrelse för mandatperioden 2015 – 2018. Mats Gerdau (M) Nacka valdes till ny ordförande, Karin Wanngård (S) Stockholm till 1:e vice ordförande och Anna-Lena Johansson (FP) Sollentuna till 2:e vice ordförande. Övriga ledamöter hittar du här. I samband med förbundsmötet avtackades avgående ordförande Erik Langby (M), som innehaft posten sedan KSL bildades för 25 år sedan.

Helena Faxgård, strategisk kommunikatör
tel 08-615 94 04
e-post helena.faxgard@KSL.se

På bilden: KSLs styrelse 2015-2018. Övre raden fr.v: Jan Stefanson (KD) Upplands-Bro Johanna Sjö (M) Stockholm Emilia Bjuggren (S) Stockholm Lars Bryntesson (S) Sigtuna Douglas Lithborn (M) Sollentuna Kjell Jansson (M) Norrtälje Fredrik Saweståhl (M) Tyresö Pierre Cengiz Edstrand (MP) Sigtuna Mats Einarsson (V) Botkyrka Malin Danielsson (FP) Huddinge Karin Ernlund (C) Stockholm Ulrika Falk (S) Norrtälje Nedre raden fr.v: Martina Mossberg (M) Haninge Boel Godner (S) Södertälje Jonas Nygren (S) Sundbyberg Roger Mogert (S) Stockholm Joakim Larsson (M) Stockholm Karin Wanngård (S) Stockholm, 1:e vice ordförande Mats Gerdau (M) Nacka, ordförande Anna-Lena Johansson (FP) Sollentuna, 2:e vice ordförande Christian Ottosson (C) Huddinge Catrine Ek (MP) Nynäshamn Cecilia Brinck (M) Stockholm Katarina Berggren (S) Botkyrka Ej på bild: Lotta Edholm (FP) Stockholm Olle Burell (S) Stockholm. Foto Bengt Säll.