Vad visar Strand Packaging på Scanpack 2015?

Självklart visar vi upp ett urval av våra produkter och ger lite idéer till våra kunder hur och vad de kan göra med våra olika tekniker, men även hur de kan framhäva sina förpackningar. Precis som under de senaste åren visar vi hur vi kan hjälpa er att få bra exponering på butikshylla och därmed öka er försäljning.

Men i år visar vi även upp en nyhet, den första produkten i vårt nya OTB-System. En väldigt intressant förpackning för de kunder som behöver en helt syretät förpackning. Det finns andra lösningar på denna typ av förpackning, men vi har sett hos kunder att det är bara vårt sätt som fungerar och även fungerar under produktens hela hållbarhets tid.

Vi finns på Scanpack i monter E05:01

Låt oss berätta mer där.