Dark Knight blixtljus levererar den högsta nivån av säkerhet

Strands Lighting Division presenterar Dark Knights nya blixtljusserie i en mörk, slim och stilren design. Laddad med extrem kraft. För dig som både vill se och bli sedd på vägarna och uppmärksamma din omgivning.

Dark Knight blixtljus presenterar den högsta nivån av säkerhet och spelar en avgörande roll på vägarna. Designad till perfektion för att ta ditt fordon till nya nivåer från alla olika vinklar. Pricken över i:et som kompletterar ditt fordon på ett sätt som är du, både dag och natt. Serien innehåller fem modeller. 3, 4 eller 6 LEDs i orange med 21 olika blixtmönster. Kommer i klar eller mörkt tonad lins och levererar ett kraftfullt varningsljus som kan synkronisera upp till 12 enheter från serien. Redo att ge dig god synlighet och öka din synlighet för andra.

Blixtljuset kommer med en ”click-on” ram för att ge ett sömlöst montage, vilket ger fordonet en slim, mörk look med dolda skruvar. Lätt att fästa efter montering. Redo att förhindra stenskott och korrosion. Du kan också måla ramen i önskad färg för att den ska passa din stil och ditt fordon.

"Click-on"-ramen ger ett sömlöst montage och en slim, mörk look med dolda skruvar.

Kommer med bra monteringsmöjligheter med medföljande kabel på 0,4 m. Montera vertikalt eller horisontellt på fordon som bärgningsbilar eller utrustningsmaskiner inom jordbruk eller anläggning. Fullt E-godkänd enligt ECE R65 klass 1 och klass 2 och står bakom vår marknadsledande treåriga funktionsgaranti.

Montera vertikalt eller horisontellt på kommerisella fordon.
  • MÖRK SLIM DESIGN
  • SÖMLÖST MONTAGE
  • FULLT E-GODKÄND ENLIGT ECE R65 KLASS 1 OCH KLASS 2

Dark Knight blixtljus (Art. Nr. 850400-04)