Det är dags för en ny era – kolla in vår nya hemsida

Strands Lighting Division är Europas snabbast växande varumärke i branschen och erbjuder den senaste innovativa fordonsbelysningen. Nu är det dags för en ny era – en ny hemsida.

Vår mission är att boosta din passion och vi vill att du ska få uppleva det på vår nya hemsida. Den nya hemsidan är något helt utöver det vanliga, en webbplats som andas allt som Strands Lighting Division står för – ”Feel the passion for every driver every day”.

Våra återförsäljare är jätteviktiga för oss och vårt största fokus är att ge ut information om våra produkter för att underlätta för dem i deras arbete och försäljning. Den nya webbplatsen kommer med många nya och bättre funktioner för att göra vår hemsida så användarvänlig som möjligt som till exempel:

• Alla våra återförsäljare över hela världen kan logga in och använda hemsidan för att lägga beställningar, lagerstatus, information m.m. Detta har bara varit möjligt för svenska återförsäljare tidigare.
  • Lagerstatus kommer att vara tillgänglig för inloggade återförsäljare.
  • Användarna får tillgång till en ny och bättre sökfunktion för att lättare hitta det de söker.
  • En ny, innovativ filtreringsfunktion på kategorisidan, där användaren kan välja om de bara vill se E-godkända produkter, kulör på LED eller ADR-godkända produkter till exempel.
  • Knappen "Finns i flera varianter" på produktsidan gör det enkelt att hitta olika längder, storlekar och LED-kulörer på den valda produkten.

Strands Lighting Division arbetar alltid med funktion, prestanda och design i allt vi gör. Vi vill och vågar gå först med en ständig passion för att förändra marknaden och nu är det dags för en ny era.

Kolla in vår nya hemsida www.strands.se och håll utkik efter fler uppdateringar, nyheter och produkter i år.