En LED-ramp med fyra funktioner – det här är Siberia Tail Light

Strands Lighting Division presenterar Siberia Tail Light, en helt världsunik produkt på marknaden. Ett bakljus i form av en LED-ramp med fyra E-godkända funktioner – backljus, blinker, bromsljus och rött positionsljus godkänt som bakljus. En LED-ramp, redo att förändra marknaden med unika funktioner.

Med Siberia Tail Light får du alla dina belysningsbehov uppfyllda i en LED-ramp. En produkt med fyra funktioner – där varje funktion är lika viktig. De fyra funktionerna är ett backljus med 1900 lumen, blinker, rött positionsljus godkänt som bakljus och bromsljus i en djup, mörkröd färg som får dig att sticka ut, både dag och natt. Varje funktion är E-godkänd och kommer med Strands Lighting Divisions 3-åriga funktionsgaranti.

Siberia Tail Light monterad.

Siberia Tail Light är enkel att montera och har allt du behöver och vill ha i form av en LED-ramp i en slimmad design. Installera Siberia Tail Light på ett snyggt och professionellt sätt med de medföljande sido- eller bakfästena som är specialgjorda för LED-ramper och kommer tillsammans med 2,5 m kabel. Perfekt att montera på fordonets stötfångare eller högst upp i hytten. Med Siberia Tail Light får du en helt unik produkt på marknaden, designad för proffs och skapad av vår passion för produktutveckling.

Siberia Tail Light monterad.

Kolla in Siberia Tail Light här.

Siberia TL 12” Tail Light (Art. Nr. 809226)

• siberia
  • bromsljus