Få den ultimata körupplevelsen med Siberia Outlaw UDX

Strands Lighting Division presenterar Siberia Outlaw UDX i storlekarna 8” och 22”, som tänjer på gränserna för att ge dig en revolutionerande ljusupplevelse du aldrig sett tidigare.

Siberia Outlaw UDX sticker ut från mängden genom att ge föraren valmöjligheten att byta mellan två körlägen – Xperience-läget och E-godkända läget. Föraren aktiverar Xperience-läget genom att tända helljuset i två sekunder och sedan blinka tre gånger. För att byta till det E-godkända läget startar föraren bilen igen och upprepar proceduren. Detta för att säkerställa förarens säkerhet och att bytet inte ska ske av misstag.

Siberia Outlaw UDX 22”

Siberia Outlaw UDX 22” är en unik LED-ramp som levererar en total knockout när det kommer till ljusupplevelsen. Xperience-läget levererar revolutionerande 22 900 faktiska lumen och har en förbrukning på 215 W. Det E-godkända läget producerar ett brett och kraftfullt ljus på 10 889 faktiska lumen och en förbrukning på 102 W.

Siberia Outlaw UDX 8”

Siberia Outlaw UDX 8” en kraftfull LED-ramp i en liten kostym till skillnad från tidigare LED-ramper i samma storlek. Xperience-läget levererar 5758 faktiska lumen och har en förbrukning på 66 W. Det E-godkända läget levererar i sin tur 2788 faktiska lumen och har en förbrukning på 32 W.

Både storlekarna ger ett brett, långt och massivt ljus under de första 500 metrarna.

Siberia Outlaw UDX 8" monterad.

Högkvalitativa komponenter
Siberia Outlaw UDX är tillverkad med precision, utveckling och teknologi i världsklass. Skapad av de bästa dioderna och av skyddande UV-lack. UDX sticker ut från mängden med Siberia Outlaws signifikanta, gula Strands logotyp och den typiska Siberia-designen med no edge-lins och karaktäristiskt positionsljus. Välj själv mellan färgerna vit och orange.

Oändliga monteringsmöjligheter

Montera Siberia UDX med medföljande bak- och sidofästen eller klämfästen som kan köpas till separat (art nr. 809185). Perfekt för montering på bilar, lastbilar och tyngre fordon. Off-road eller on-road. Den lilla storleken gör den perfekt att montera i par framtill, på taket eller på sidorna av fordonet. Oavsett vart du monterar Siberia Outlaw UDX kan du räkna med den ultimata körupplevelsen.

Siberia Outlaw UDX 8” art. nr. 809161

Siberia Outlaw UDX 22” art. nr. 809164