Strands Lighting Division presenterar Dark Knight Viking sidomarkering med blinkers

Nu intar en till medlem Dark Knight Viking-serien. En helt ny och unik produkt på den europeiska marknaden. Låt oss presentera Dark Knight Viking sidomarkering med blinkers. En E-godkänd helsvart rustning med en exklusiv lins, tilltalande från alla vinklar.

Dark Knight Viking sidomarkering med blinkers tar ditt fordon till nästa nivå av säkerhet och stil. Skapad för att framkalla uppmärksamhet och att påvisa din väg framåt. Den kraftfulla ljusstyrkan ger dig trygghet i alla lägen. Kommer med tre års funktionsgaranti för att öka din trygghet ytterligare.

Monteras med Vikings 60 mm gummiarmar (inkluderas ej) och kommer med en fem meter kabel som gör den idealisk för montering på lastbilar, byggmaskiner, pickupbilar och andra liknande fordon. Tillverkad i Europa med högkvalitativa komponenter för högsta funktionalitet och säkerhet och utvecklad och framtagen tillsammans med flera svenska byggare. Dark Knight Viking sidomarkering med blinkers är ett nytt sätt att lyfta din passion på.

Läs mer om Dark Knight Viking sidomarkering med blinkers här.

Art. nr. 800403

• blinkers