Siberia Red Fox är en allt-i-ett-lösning med arbetsljus, kraftfullt varningsljus och ett duo positionsljus i orange och rött.

Ny allt-i-ett-lösning för maximal säkerhet

Minska risken för oväntade faror. Siberia Red Fox är byggd för att revolutionera hur Side Shooter-arbetslampor kan fungera och ser ut. En allt-i-ett-lösning som erbjuder en bred och lång ljusspridning, ett kraftfullt varningsljus och ett duo positionsljus.

Smidig och kompakt med oändliga monteringsmöjligheter. Nyheten Red Fox är perfekt för alla fordon som behöver en extremt bred och lång ljusbild i kombination med en blixtljusfunktion. Monteras ensam eller i par. Off road och on road. På motorcyklar, på trappsteget till en lastbil, ATV eller UTV.

Blixtljusen är placerade längs lampans över- och underkant för att maximera varningseffekten. De extra dioderna på varje kortsida skjuter ut ljuset åt sidorna, vilket ger en 160° ljusvinkel. Red Fox förenklar installationen, eliminerar behovet av att montera flera olika lampor, samtidigt som ditt fordon ser mer tilltalande ut från alla vinklar

Passar perfekt tillsammans med andra lampor från Strands Lighting Divisions belysningsserie Siberia. Likt övriga lampor i serien kommer Red Fox med ett duo positionsljus – rött eller orange ljus – välj själv vilken färg du föredrar.

Läs mer om Red Fox här.