Strands Lighting Division presenterar en nyhet ur Unity-serien

Unity-serien utökas med Unity arbetsljus/backljus 10 W. Den nya modellen sticker ut från tidigare modeller genom att den är ett fullt E-godkänt backljus enligt ECE R23.

Unity arbetsljus/backljus har trots sin lilla storlek på 5x5 cm, en revolutionerande stark ljuseffekt på 931 faktiska lumen och en förbrukning på endast 10 W. Den omfattande tekniken ger dig en optimal ljusspridning där du behöver det som mest. Utvecklad för krävande uppgifter och för att belysa de tuffaste miljöerna.

Arbetsljuset/backljuset gör Unity till en perfekt lösning för dagens moderna fordon som behöver arbetsljus med backljus, som lastbilar, traktorer, släpvagnar, entreprenadmaskiner eller jordbruksmaskiner. Unity kommer med en infinity-design, där linsen sträcker sig ut till kanterna, vilket inte bara gör underverk för helhetsintrycket, det uppfyller också de ökade kraven på smutsmotstånd. Unity har också en inbyggd temperaturkontroll som skyddar lampan och dioderna från överhettning och minskar effekten tills ljuset svalnat. Funktionen gör Unity arbetsljus/backljus till en av de mest hållbara produkterna på marknaden.

- E-GODKÄND SOM BACKLJUS

- MINIMAL STORLEK PÅ 5X5 CM

- HÖG PRESTANDA

Unity Arbetsljus/Backljus (art. nr. 809234)

Kolla in Unity arbetsljus/backljus här.

• baklampor
  • unity