Strands Lighting Division presenterar Unity interiörbelysning med rött ljus

Lys upp ditt fordon med stil. Det här är Unity interiörbelysning med rött ljus. Skapad för att ge dig den mest stilsäkra interiörbelysningen inuti ditt fordons hytt – utan att förhindra sikten.

Unity interiörbelysning är perfekt för förare som vill uttrycka sin stil med interiörbelysning. Den röda belysningen ger ett stilsäkert, indirekt ljus i fordonets hytt utan att påverka synligheten. Designad och utvecklad för att monteras i taket, på väggen bakom sätena eller under instrumentbrädan.

Produkten kommer i tre storlekar, 281 mm, 505 mm och 953 mm. Välj den storlek som passar ditt fordon bäst. Huset är gjort av aluminium och linsen av transparent PC (polykarbonat), vilket är ett mycket hållbart material. Vattentät enligt IP67. Enkel att montera med klämmor eller skruvar och medföljande kabel på två meter. Står bakom Strands Lighting Divisions unika treåriga funktionsgaranti och designad för föraren av vår passion för innovativa och stilsäkra belysningslösningar.

• INTERIÖRBELYSNING I RÖTT LJUS
  • TRE OLIKA STORLEKAR
  • TVÅ MONTERINGSALTERNATIV – KLÄMMOR OCH SKRUVAR (INGÅR)

Lär känna Unity interiörsbelysning här.

Unity interiörbelysning (art. nr. 809227-29)

• unity
  • interiörbelysning