GER MEDLEMMARNA FÖRKÖP: Strawberry ingår samarbete med Live Nation som ger medlemmarna i Strawberry tillgång till förköp av biljetter.

Strawberry lanserar nytt partnerskap med Live Nation

Ett finstämt samarbete med världens största konsertarrangör ger medlemmarna i Strawberry en unik tillgång till underhållning och musikupplevelser runt om i Norden.

Som världens största konsert- och underhållningsarrangör samlar Live Nation människor för upplevelser runt om i världen. Nu ingår Strawberry och Live Nation ett samarbete som ger medlemmarna i Strawberry tillgång till förköp av biljetter och möjlighet att säkra boende före alla andra.

– Det här sätter tonen för vad vi ska bli, så det här är en nyhet som jag har varit extra spänd på att avslöja. När vi nu höjt våra ambitioner genom att bli Strawberry har vi lovat fler upplevelser, ett ännu större erbjudande och fler förmåner för våra medlemmar. Detta avtal uppfyller alla dessa punkter. Genom partnerskapet med Live Nation kan vi nu erbjuda våra medlemmar exklusiv tillgång till fantastiska musikupplevelser innan andra. Och givetvis kommer våra medlemmar också få första prioritet i våra hotellrum i samband med dessa konserter, säger Petter Stordalen, grundare av Strawberry.

Efter nästan 30 år som hotellföretag innebär namnbytet till Strawberry tidigare i år även en strategisk förändring, där Strawberrys ambition är att vara den största och bästa leverantören av upplevelser i Norden. För att uppnå det kommer det att finnas fler partnerskap, liknande det med Live Nation.

– Vi är bäst på hotell och restauranger i Norden. Live Nation är det bästa inom musik i världen. När vi finner harmoni tillsammans visar det våra medlemmar vilka planer vi har för Strawberry. Vi ska vara utgångspunkten för de bästa upplevelserna, oavsett om det är fest, jobb, resor, semester eller en vanlig onsdag, säger Stordalen.

Strawberry är en portal till ett brett utbud av hotell, mötes- och konferensfaciliteter, restauranger och spa, samt unika förmåner och partnerskap för medlemmarna. Med över 225 hotell i Norden erbjuder man hotellkedjorna Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® och Clarion Collection® Hotel och fler än 40 fristående hotell. Genom app och webbsida får gäster och medlemmar tillgång till ett universum av möjligheter, med löftet om att göra livet mer meningsfullt, fyllt av spännande upplevelser. More to explore at strawberry.se

Strawberry är en portal till ett brett utbud av hotell, mötes- och konferensfaciliteter, restauranger och spa, samt unika förmåner och partnerskap för medlemmarna. Med över 225 hotell i Norden erbjuder man hotellkedjorna Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® och Clarion Collection® Hotel och fler än 40 fristående hotell. Genom Strawberry appen och webbsidan får gäster och medlemmar tillgång till ett universum av möjligheter, med löftet om att göra livet mer meningsfullt, fyllt av spännande upplevelser.