Veldi i podden "Handen på hjärtat"!

Veldi Kompetens har hittills har utbildat över 5000 personer. Utbildningarna är gratis och i podden får vi veta hur man gör för att ta del av dom.

Veldi erbjuder yrkesutbildning inom industriteknik till exempelvis CNC-operatör eller svetsare och ligger i framkant när det gäller digitalisering. Företaget har fullt utrustade verkstäder på skolorna och handplockade lärare från branschen som har gedigen erfarenhet.

Lyssna på hela avsnittet här

Om Veldi

Veldi Kompetens ingår i koncernen Strigo AB som är en kompetenskoncern inriktat på vuxnas utveckling i livet. Veldi Kompetens har idag verksamheter inom utbildningar, rekrytering och bemanning vilka alla växer snabbt, och med grund i ovan omställning har vi siktet inställt på att starta upp nya verksamheter inom kompetensförsörjning. Vi hjälper er att rekrytera, hyra in personal eller kompetensutveckla er egen organisation. Med vår erfarenhet och vårt breda kontaktnät inom industribranschen, finns vi till hands med kompetensförsörjning som ärt matchad mot just det specifika behovet.

• veldi kompetens