Pressinbjudan: ​Medlemskväll hos Mitt Livs StiL i Luleå med Kalle Zackari-Wahlström

Idag, den 1 december, är det dags för årets medlemskväll hos Mitt Livs StiL som denna gång gästas av ingen mindre än Kalle Zackari-Wahlström.

Medlemskvällen är ett årligen återkommande arrangemang sedan 2011 med diverse olika gäster och föreläsare på besök. Till exempel har tidigare medlemskvällar gästats av bland annat den före detta strongman-utövaren Magnus Samuelsson.

Syftet med medlemskvällen är att visa tacksamhet och erbjuda de redan befintliga medlemmarna något, istället för att alltid fokusera på att få fler och nya medlemmar. ”Det är så vanligt i vår bransch att man försöker locka nya medlemmar med erbjudanden, så vi kände att vi ville göra något annorlunda och ge ett erbjudande till de som redan tränar hos oss också”, säger Nicklas Gedeborg, marknadsansvarig på Mitt Livs StiL och ansvarig för medlemskvällen.

I år kommer medlemmarna och deras vänner att erbjudas möjligheten till gymträning med live-DJ, workshop i löpskolning, nya releaser av gruppträningspass, virtuellt cykelpass genom Melbournes gator och framförallt; föreläsningen ”Stark som en björn, snabb som en örn” med Kalle Zackari-Wahlström. Till föreläsningen, som är gratis för medlemmar och en vän till dem, är nästan 500 personer anmälda och många står i kö, i hopp om att få en plats för att lyssna på träningsbloggaren och programledaren.

Medlemskvällen pågår mellan 16.45 och 21.00.

För mer information, kontakta:

Nicklas Gedeborg, marknadsansvarig Mitt Livs StiL, 070 592 24 64