Homestyling - inspiration för hemmablinda

Homestyling - inspiration för hemmablinda

En kurs i homestyling som passar dig som vill fräscha upp eller är på gång att sälja din bostad. På kursen går vi igenom rum för rum och ger dig många praktiska tips och idéer på förbättringar och hur du kan lyfta fram din bostad på bästa möjliga sätt. Du kommer också att lära dig om färg & form, belysning, tavel- och gardinuppsättning samt val av blommor m.m. I kursen ingår många praktiska övningar samt tips på vad du ska tänka på inför fotografering och visning.

Kristina Donnér har en lång bakgrund som utbildare och bedriver ett företag inom homestyling. På uppdrag av mäklare stylar hon lägenheter inför försäljning, samt målar och fotograferar mycket. Hon har även arrangerat konstutställning i Bryssel med sina egna alster.

Ewa Wigsén är en utbildad pedagog och har ett företag där hon handhar inredningsdetaljer, så kallad 'rekvisita'.
Både Kristina och Ewa är utbildade homestylister och har ett brinnande intresse för heminredning.

Kursledare: Kristina Donnér & Ewa Wigsén
Tid/Datum: En helgkurs över 14-15 februari, 9.30-16.00, 2009