LUCY’S FLOWER SHOP PRESENTERAR DET NYA EVENTET ”BARSNACKS”

LUCY’S FLOWER SHOP PRESENTERAR DET NYA EVENTET ”BARSNACKS”

Lucy’s Flower Shop introducerar ett nytt barevent vid namn ”Barsnacks”. Ett återkommande koncept som bygger på att etablerade svenska kockar kommer och gästspelar i baren för att under en torsdagskväll servera sina favoritsnacks. Premiäreventet äger rum torsdag den 30 april.

Vår prisade cocktailbar Lucy’s Flower Shop med barduon Ola och Alex i spetsen kommer under våren att bjuda in olika gästspelande kockar till sin bar för det nya konceptet ”Barsnacks”.

”Vi älskar själva att dricka drinkar och äta snacks, istället för en traditionell middag, och det vill vi nu uppmärksamma. Vi ser även fram emot att bli inspirerade från några av de bästa i branschen.”

Inbokade kockar första månaden är:

• 30/4 - Carl Ishizaki, Sushi Sho
  • 7/5 - Linn Söderström & Marion Ringborg, Garba
  • 14/5 - Viktor Gilk, Babette
  • 21/5 - Albin Edberg
  • 28/5 - Johan Bergstam & Axel Ohlson, Bank Hotel & Calle P

Det kommer totalt finnas 32 bokningsbara sittplatser under respektive kväll, vilka bokas via Lucy’s Flower Shop hemsida.

Premiären av ”Barsnacks” äger rum torsdag den 30 april och du kan redan nu reservera din plats här.

PRESS

Linda Nordlund, Marknadschef Stureplansgruppen, linda.nordlund@stureplansgruppen.se, +46 70 438 84 84

Stureplansgruppen är Sveriges ledande företag inom besöksnäringen. Företaget grundades 1996 och har som ambition att alltid leverera gästupplevelser i världsklass. Flera av Sveriges mest hyllade enheter ingår i vår produktportfölj, som Bank Hotel, L’Avventura, Ekstedt, Spy Bar och Gamla Riksarkivet. Med en omsättning på 1,3 miljarder sek och verksamheter i Stockholm, Göteborg, Åre och Visby skapar vi unika upplevelser.