Äntligen - har vi klätt oss i ny digital kostym. Välkommen till Stureplansklinikens nya hemsida!

Vi är stolta och glada över att få presentera vår nya hemsida. En hemsida som är lättnavigerad, modern & snygg! En hemsida fylld med information, bilder, filmer och nyheter för dig, din dator, iPad och mobil.

”Det händer så mycket i vår bransch med nya produkter och behandlingar så vi kände att det var dags att göra en helt ny hemsida. Vi har också en unikt hög kompetens på Stureplanskliniken och det vill vi förmedla till våra läsare på webben. Det sägs att en bild säger mer än tusen ord och därför har vi mycket bilder och filmer på den nya hemsidan” säger Pyra Haglund, vd Stureplanskliniken.

”Precis som tidigare skriver vi våra egna texter så att man som läsare skall få fyllig och korrekt medicinsk information."

Stureplansklinikens nya hemsida är responsive och fungerar lika bra i datorn, i din iPad och på din mobil.

Stureplansklinikens nya hemsida är lättnavigerad och du hittar enkelt det du söker genom att klicka dig fram från de olika Gallerierna till önskad behandling, bild, film och pris.

I högerspalt finns klickbara knappar som tar dig till Boka tid online och Nyhetsbrev. Knapparna Priser, Filmer och Bilder styr dig in på vald behandling.

Vi är stolta över vår personal och våra tre kliniker som ligger i Stockholm, Göteborg och Helsingborg. Under länken OM OSS finns mer att läsa. Under samma länk hittar ni också vad som skrivs om Stureplanskliniken i pressen, bloggar och forum.

Vill du få inbjudningar till våra event och kundkvällar, ta del av erbjudanden och läsa om det allra senaste inom vår verksamhet och estetiska behandlingar. Anmäl dig till vårt Nyhetsbrev, följ oss på facebook, instagram och kika in på vår hemsida och blogg med jämna mellanrum.

Välkomna in till Stureplansklinikens nya hemsida!

• stureplanskliniken
  • restylane
  • pyra haglund
  • plastikkirurgi
  • botox

Stureplanskliniken är ledande i Skandinavien inom estetisk laserkirurgi och icke-kirurgiska estetiska behandlingar, även kallat minimalt invasiva procedurer, och har kliniker i Stockholm, Göteborg och Helsingborg. Vi erbjuder vetenskapligt dokumenterade behandlingar som laser, Restylane, Body-Jet (WAL), Botox och kemisk peeling. Vår filosofi är att göra lättare, vårdande behandlingar där vi bevarar och lyfter fram din skönhet istället för stora plastikoperationer.