Några ord från Sumers nya VD

Sumers Nyhetsbrev nr 1, 2016

I det här första nyhetsbrevet - under vårt nya namn Sumer - vill jag passa på att berätta lite om vad som händer i företaget. Som du säkert har märkt finns inte Baraspara längre. I december gick vi ihop med Smartbudget och bildade Sumer. (Det kommer inte att innebära några förändringar i dina tjänster, de fortsätter som förut). I den här processen har vi också lagt ner mycket tid på att förändra och förtydliga vår kommunikation och skapa mer transparens i vårt utbud.

Samgåendet med Smartbudget är oerhört spännande. De här tjänsterna för att hålla koll på din ekonomi kommer att revolutionera sättet du ser på dina egna pengar. Mycket snart kommer vi också att ge oss in i en ny bransch, försäkringar. Alla förhandlingar med ett försäkringsbolag är klara och mer information kommer mycket snart att nå dig i ett nytt nyhetsbrev från oss.

Vad vill vi med Sumer? Sumer är bokstavligt talat konsumentens företag. Ditt företag. Vi finns för att du ska kunna påverka branscher, men också de enskilda företagens priser, miljöarbete och kundservice.

Den här idén – att samla många för att kunna skapa förändring – är något vi vill fortsätta att utveckla.

Vad vill du med Sumer? Skicka ett meddelande och berätta. Det kanske inte handlar om finansiella hushållstjänster överhuvudtaget, utan om något helt annat. Glöm inte att Sumer är ditt företag.

Eva-Lotta Persson, nytillträdd VD för Sumer.

eva-lotta.persson@sumer.se

• nyhetsflöde