I rollen monterar du solavskärmning av absolut bästa kvalitet.

Sun Off söker montörer i Göteborg!

Sun Off är Sveriges ledande butikskedja inom solskydd med mer än fyrtio års erfarenhet av solavskärmning. Vi erbjuder alla typer av solavskärmning, från fönster- och terrassmarkiser till plissé- och lamellgardiner. Vi arbetar både med offentliga miljöer och privata hem.

Nu söker vi montörer till Göteborg! Här blir du en välkommen del av en driven och prestigelös arbetsplats, trygg och stolt i vetskapen om att du monterar solavskärmning av absolut bästa kvalitet. Vi ser att du är händig, social och med lätthet leder såväl dig själv, som situationer med korta beslutsvägar. Vi ställer krav på körkort och svenska tal- och skrivfärdigheter. Vi ser meriterande på yrkeserfarenhet av montering av solskydd eller från byggsektorn, och en positiv inställning till perioder av hög arbetsbelastning.

Ställ dina frågor och ansök till: anders.berggren@sunoff.se (intervjuer sker löpande.)