Magnus Göting, Försäljningschef Grupphus & B2B

Svensk Husproduktion etablerar samarbete med Veidekke

Svensk Husproduktion AB har fått förtroendet att leverera 88 byggsatser till Veidekke, fördelat i två projekt om vardera 44 radhus. Det första projektet byggs i Hököpinge, där försäljningen redan är igång och leverans sker i början våren 2020.

För Svensk Husproduktion AB innebär detta ett nytt spännande samarbete, och ett fortsatt kliv mot att etablera sig på marknaden som en trygg leverantör av byggsatser till professionella beställare. ”Vi ser ett ökat intresse från de professionella beställarna, så pass att vi nu söker ytterligare en affärsutvecklare inom området”, säger Magnus Göting, Försäljningschef Grupphus & B2B.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Magnus Göting, Försäljningschef Grupphus & B2B

Mail: magnus.goting@svenskhusproduktion.se