​Mäklarkontoret i Norrköping flyttar till nya större lokaler

​Mäklarkontoret i Norrköping flyttar till nya större lokaler

Äntligen är det dags att slå upp portarna till Svensk Fastighetsförmedlings nya bobutik i Norrköping. Butiken flyttar till Repslagaregatan 15 och slår upp portarna måndagen den 29 augusti.

Svensk Fastighetsförmedling i Norrköping har växt kraftigt sedan starten 2012 då de var 3 fastighetsmäklare. Nu är det 16 personer som arbetar i bobutiken som tar hand om kunder i Norrköping, Söderköping och Finspång.

Under åren som gått har de fått förtroendet att förmedla ett stort antal bostäder i regionen, ett kvitto på det är utmärkelsen ”bäst på service i Sverige” som Svensk Fastighetsförmedling fick i april när Service Score mäter hur svenska konsumenter upplever kundbemötande och service. – Den här utmärkelsen är ett kvitto på att vi arbetar med rätt fokus. Det är viktigt för oss att både säljare och köpare är nöjda, det är det vi alltid strävar efter. Man ska känna att man gjort sitt livs affär när man anlitar oss säger Camilla Dahlgren, Svensk Fastighetsförmedling i Norrköping

På tisdag den 30 augusti är det öppet hus i den nya 500 kvm stora butiken, vi önskar både nya och gamla kunder och samarbetspartners varmt välkomna, fortsätter Camilla Dahlgren.

För ytterligare information, kontakta:

Olof Widaeus, regional försäljningschef
Mail: olof.widaeus@svenskfast.se

Regioner

Svensk Fastighetsförmedling är den största rikstäckande och oberoende mäklarkedjan. Det innebär att vi kan ta tillvara på våra kunders intressen helt utan påverkan från till exempel banker eller försäkringsbolag. Vi är experter på den lokala bostadsmarknaden med 230 bobutiker och 1 200 medarbetare runtom i hela landet. Bobutikerna drivs av kedjans 200 delägare och flera år i rad har företaget utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Under 2015 slog Svensk Fastighetsförmedling rekord i både omsättning och antal sålda bostäder när kedjan förmedlade 32 500 bostäder till ett värde av 65 miljarder kronor.

Henrik Freudenthal

Presskontakt Kommunikationschef 070 225 98 22