Snabbavveckling av ett Aktiebolag

Vår Snabbavveckling Slutstenen är en snabb och säker tjänst när du ska avveckla ett aktiebolag. Vi har mångårig erfarenhet och är ledande inom området. Sedan 1992 har hjälpt mer än 19 000 företagare med att avveckla sitt aktiebolag.

Slutstenen

Avveckla snabbt och enkelt med vår avvecklingstjänst Slutstenen. Vi köper bolaget av dig, du får betalt omgående och vi påbörjar avvecklingen. Från offert till avslutat köp tar hanteringen normalt några arbetsdagar.

Avvecklingsprocessen

Den innehåller många moment varav ett är att vi undersöker om det finns några bortglömda eller okända tillgångar. Under senare tid har vi påfallande ofta funnit bortglömda kapitalförsäkringar och vi har också erhållit återbäringar från försäkringsaktiebolag. Pengar som vi betalar tillbaka till vår kund som sålt bolaget till oss. Totalt har detta inneburit att våra kunder har fått närmare tio miljoner kronor i återbäring att dela på de senaste åren.

Vi genomför avvecklingen av bolaget i vår ägo och du slipper på så sätt all hantering av bolaget. Som säljare kan du känna dig trygg i att det hela går korrekt till och att eventuella obetalda skatter i bolaget hanteras på ett tillbörligt sätt.

Slutstenen – Snabbavveckling av bolag >>

Kontakta oss

Vi finns centralt i Stockholm, Göteborg, Malmö och Falun. Kontakta oss så kan vi berätta mer!

Falun (HK): 023 79 23 00
Stockholm: 08 23 41 15