Trogna kunder

Att förtroende är mycket viktigt när det gäller kundrelationer är väl känt för vana företagare. Att bygga ett grundmurat förtroende tar ofta många år men kan förstöras på mycket kort tid (som ett känt bilföretag har fått känna på). En av företagarens viktigare uppgifter är att göra personalen medveten om vikten av att skapa förtroende. En annan viktig uppgift är att hänga med i utvecklingen vad avser förändringar i tiden, teknik, lagar och förordningar, etc.

Från start till avveckling

För oss på Svenska Standardbolag AB är det trevligt när kunder visar sitt förtroende genom att återkomma när någonting behöver ändras i företagets kostym (t ex ökning eller minskning av aktiekapital, registrering av bifirma, ändring av styrelsen, varumärke, domännamn, fusion, likvidation). Ofta får vi hjälpa till under hela företagets existens, från start till avveckling.

En populär form för avveckling har blivit vår snabbavvecklingstjänst Slutstenen. Nyligen beställdes Slutstenen för ett företag som vi var med och startade 1979. Den tekniska utvecklingen framgår onekligen av aktiebokens försättsblad (se bild) där också exempel på nuvarande försättsblad finns med.

Starkt varumärke

Trogna kunder visar på ett starkt varumärke och då är som regel företagsnamnet och eller namnet på produkterna/tjänsterna väl kända hos kunder m fl. Om det inte redan skett är det då viktigt att registrera varumärke. Detta för att skydda företagsnamnet/produktnamnet/namnet på tjänsten från att konkurrenter använder sig av samma eller liknande namn. Skyddet kan göras på nationell nivå eller EU-nivå eller internationell nivå.

Aktiebrev och Aktiebok >>
Varumärken >>
Slutstenen >>

Artiklar:
Varumärke och bifirma >>
Avveckla snabbt och enkelt med Slutstenen >>

Kontakta oss

Vi finns centralt i Falun, Stockholm, Göteborg och Malmö. Välkomna att kontakta oss för mer information om våra bolagstjänster, eller besök gärna något av våra kontor.

Falun (HK): 023 79 23 00
Stockholm: 08 23 41 15