Foto av händer som krokar i varandra

Avdelning Södermanland behöver dig!

Kära medlemmar i avdelning Södermanland,

Hoppas det står bra till med er alla i vintermörkret.

Avdelning Södermanland behöver ny energi och nya ansikten i styrelsen. Vi söker därför engagerade och passionerade medlemmar som vill vara med och forma och driva vårt gemensamma uppdrag framåt. Vill du göra en insats för personer och anhöriga till personer med Downs syndrom i Sörmland? Kontakta oss så berättar vi mer!

Vi vill också påminna om att medlemmar i avdelning Sörmland är varmt välkomna till aktiviteter i regi av andra lokala avdelningar. Vi är en stor gemenskap, och genom att delta i olika evenemang runt om i föreningen kan vi stärka banden och skapa en ännu mer inkluderande och levande gemenskap. Håll koll på Svenska Downföreningens kalendarium för tips.

Vi ser fram emot att höra från er och att tillsammans fortsätta arbeta för en positiv framtid för Avdelning Södermanland.

Bästa hälsningar styrelsen Svenska Downföreningen avdelning Södermanland

Avdelning Södermanland Svenska Downföreningen