Förfrågan från SVT till våra medlemmar

Förfrågan från SVT till våra medlemmar

Vi skickar denna förfrågan till våra medlemmar. Alla eventuella frågor besvaras av SVT:s projektledare. Kontaktuppgifter nedan.

Vänliga hälsningar Jessica Steje, kansliet.

Hej!

”I dag om ett år ” är en helt ny SVT-serie där vi följer människor som har bestämt sig för att förändra sitt liv eller på något sätt förverkliga en personlig målsättning.

Vi vill nu särskilt gärna komma i kontakt med medlemmar i Svenska Downföreningen som är redo att ge sig själva ett löfte och dessutom vågar låta hela svenska folket följa med på resan under 2017.

Det sägs ju nämligen att ju fler du berättar din målsättning för, desto större chans har du att lyckas!

Vi söker Dig som är motiverad att under ett års tid kämpa för att nå ett personligt mål. Det kan handla om allt ifrån att klara av att flytta hemifrån, lära sig att dansa till att resa utomlands för första gången eller att hitta kärleken.

Vi söker unga och gamla, vuxna och barn – alla är välkomna att anmäla sig till ”Idag om ett år”.

Om du bär på en personlig dröm och gärna skulle vilja ha extra motivation att komma igång, gå in på länken här och ansök eller skicka ett mail eller ring så berättar vi mer.

Programmet börjar spelas in redan i januari så ansök gärna redan idag!

Email: Caysa.staffanson@itv.com

Tel: 073- 95 18 353