Ackreditering till Rolex FEI World CupTM Final 2008 Göteborg 23-27 april 2008

Ansökan om ackreditering Ackrediteringen till Göteborg Horse Show och Rolex FEI World CupTM Final 2008 Göteborg, världscupfinalen i hoppning, pågår. Sista dag för ackreditering är 15 mars 2008. Ackrediteringsformulär finns på arrangörens hemsida - Klicka HÄR. Frilansreportrar och fotografer måste bifoga ett brev från uppdragsgivare för att kunna erhålla ackreditering. Skickas till Göteborg Horse Show, att: Mayvor Thorin, Got Event AB, 401 25 Göteborg eller per fax till 031 368 43 90. Respektera sista datum för ackreditering. Ansökningar efter 15 mars kommer inte att behandlas. Godkänd ackreditering bekräftas med e-post. Ackrediteringen hämtas vid ankomst till Scandinavium i stora entrén. Mediahotell Hotel Gothia Towers och Elit Park Avenue är mediahotell. Det finns ett begränsat antal rum på båda hotellen för media. Först till kvarn osv är vad som gäller. Du skickar dina önskemål med datum för ankomst och avresa till Mayvor Thorin mayvor.thorin@gotevent.se. Bekräftelse kommer per e-post. No show kommer att faktureras av hotellet. Sista dag för hotellreservation är 15 februari. Bokningar efter det kan inte garanteras. För andra hotell i Göteborg besök http://www.goteborg.com/ Shuttle service kommer att finnas tillgänglig för media som anländer med flyg till Landvetter. Meddela dag, tid och flight nummer till till Mayvor Thorin mayvor.thorin@gotevent.se, så fort som möjligt. Parkeringsplatser Det finns ett ytterst begränsat antal p-platser för media. Önskemål om parkeringstillstånd skickas till Mayvor Thorin, mayvor.thorin@gotevent.se. Pressansvariga Göteborg Horse Show och Rolex FEI World CupTM Final 2008 Göteborg: Mayvor Thorin, adminstrativa spörsmål, mayvor.thorin@gotevent.se Lotta Amnestål, tävlingsinformation, 0709 79 56 35 lotta.amnestal@ridsport.se Hemsida: www.goteborghorseshow.se