Inbjudan till pressträff inför Stockholm International Horse Show

Tid: Tisdag 7 november kl 12:00 Plats: Globen, Stockholm. Vi träffas utanför entré 2 där vi börjar med fototillfälle Stockholm International Horse Show innebär som alltid ridsport på högsta nivå och i år har vi många godbitar och nyheter att bjuda på. Världscupdressyren innehåller ett nordiskt mästarmöte i dressyr med Jan Brink och Andreas Helgstrand, fyrspannskuskarna kör världscup men bjuder också på sexspann, hoppningen går mot nya höjder och ett Globenrekord ska sättas. Vår show director har satt ihop en glittrande, glimmande, sensationell show och i år finns en världssensation men i programmet, och Stockholm International Horse Show och Globen är först med att presentera den. Välkommen att höra mer om årets Stockholm International Horse Show och träffa deltagande ryttare och kuskar. Vi bjuder på en smörgås och vill därför veta om du kommer. Intresseanmälan till lotta.amnestal@ridsport.se senast 6 november. Varmt välkommen till Globen! Lotta Amnestål, presschef, 0709-79 56 35