Kom och hylla EM-medaljörerna med oss!

EM-bronsmedaljörerna från Turin kommer till Hovstallet på torsdag i samband med årets Graden Party för att hyllas och uppvaktas. Torsdag 6 september 16:00-18:00 Stockholm International Horse Show fyller 15 år i år vilket är ännu en anledning att fira och årets samarbetspartner Island bjuder in till Garden Party på Hovstallet tillsammans med Stockholm International Horse Show och Svenska Ridsportförbundet. Än är det inte för sent att tacka ja – OSA senast tisdag 4 september till Elin Oskarsdottir 08-442 83 00 stosvar@mfa.is Varmt välkommen! Gudmundur Arni Stefansson, Islands ambassadör i Sverige Bo Helander, ordförande Svenska Ridsportförbundet Ulf Rosengren, ordförande Stockholm International Horse Show Det svenska dressyrlaget med Jan Brink, Louise Nathhorst, Per Sandgaard och Tinne Vilhelmson-Silfven tog EM-brons i La Mandria, Turin, Italien, den gångna helgen och bärgade därmed också en biljett till OS i Hongkong 2008. Läs mer HÄR http://www2.ridsport.se/t2.aspx?p=1400973