Protein spread med vit choklad från Svenskt Kosttillskott

Svenskt Kosttillskott lanserade i början av 2019 sitt proteinberikade pålägg Protein Spread Hazelnut, och nu kommer nästa pålägg i ordningen: Protein Spread White Chocolate. Denna gången smakar krämen sött av vit choklad och precis som sin föregångare innehåller den 25 % protein. Protein Spread White Chocolate är fri från tillsatt socker för att passa alla kunder som strävar efter en hälsosam livsstil men som vill unna sig något extra gott då och då. Konsistensen är mjuk och krämig vilket gör att Protein Spread White Chocolate både kan ringlas över lite frukt eller bredas ut på pannkakor. Protein Spread är en av många populära produkter ur Svenskt Kosttillskotts eget sortiment - sedan tidigare finns bland annat de omtyckta Core Protein Pancakes och nyttiga Shiratakinudlar.

Både Protein Spread White Chocolate och Protein Spread Hazelnut blir en del av det ordinarie sortimentet hos Svenskt Kosttillskott och säljs i burkar om 200 gram. Säljstart 3 juni 2019.

• hälsokost