Ny marknadschef hos Svenssons i Lammhult

Bon-Hee Jones Svensson började som marknadschef 2019-01-07 och kommer närmast från byggbranschen och Inwido Sverige AB där hon jobbade som marknadschef i drygt tre år och ansvarade för alla Inwidos svenska varumärken, däribland marknadsledande Elitfönster. Bon-Hee har drygt 20 års erfarenhet av marknadsföring och kommunikation med bla TV4, Komm och Dagens Industri som tidigare arbetsgivare.

- Vi har varit utan marknadschef i 1,5 år så vi har ett uppdämt behov som Bon-Hee kommer fylla och hon är varmt välkommen och efterlängtad. Bon-Hee har en gedigen erfarenhet inom sin profession och även inom andra branscher som jag tror vi kommer ha stor glädje av säger VDn Jörgen Bitzekis.

Bon-Hee kommer ta en plats i Svenssons i Lammhults ledningsgrupp och får på så vis en betydande roll i teamet med mål att utveckla Svenssons för tillväxt och en lönsam framtid.

- Så roligt att få vara en del av det starka teamet på Svenssons i Lammhult. Ska bli spännande att lära mig en helt ny bransch, mycket mer om detaljhandeln och få "äga" hela kundresan säger Bon-Hee Jones Svensson som kommer utgå från huvudkontoret i Lammhult.

• marknadschef
  • bon-hee jones svensson
  • ny på jobbet

Svensson i Lammhult är Nordens ledande återförsäljare av design och kvalitetsmöbler och inredning i premiumsegmentet. I sortimentet finns över 300 kända nationella som internationella designvarumärken noggrant utvalda med kvalitét och tidlös estetik i fokus. Svenssons i Lammhult är en given mötesplats för alla som brinner för ett vackrare hem med stil och kvalitét som håller över generationer. 2018 firar Svenssons i Lammhult 120 år som företag. Butikerna finns att hitta i Stockholm, Göteborg, Malmö och i Lammhult samt online www.svenssons.se.

För mer information, vänligen kontakta:

Bon-Hee Jones Svensson
Marknadschef, Svenssons i Lammhult