Tack alla som pantat!

Sveriges Bryggerier vill bara passa på att tacka alla er som varit hjälpsamma och gått och pantat era 33 centitlitersflaskor. Sen vår efterlysning skickades ut för två veckor sen har närmare två miljoner flaskor lämnats in för pant. Dessa två miljoner gör att bryggerinäringen nog ska klara av att hantera julmusten och också julölen i år, även om det fortfarande saknas tre miljoner flaskor. Men nyproduktionen har nu satt igång och vi hoppas att vi ska kunna tillgodose alla julmustälskare som vill ha sin julmust på flaska.

Tack också till julmustälskaren som startade facebook-gruppen!!

Fortsätt gärna att panta, det saknas som sagt fortfarande tre miljoner flaskor som behöver fyllas på till jul.