Swedish Consulting Group söker vinnarna som aldrig sitter stilla

Älskar du att vinna? Drivs du av att hela tiden skapa och bygga nya affärer? Brinner du för försäljning av tjänster och lösningar?

Svarar du NEJ, sluta läs nu!

Svarar du JA, så finns nu chansen att bli en del av säljteamet på Sveriges mest expansiva konsultgrupp inom IT och management!

Swedish Consulting Group är en av de snabbast växande konsultgrupperna i Sverige. Vi har varit verksamma i 7 år och finns idag i Sverige på 5 orter, Stockholm, Göteborg Växjö och Malmö, samt i Shanghai, Oslo och Köpenhamn. Swedish Consulting Group tillhandahåller konsulter inom Management och IT till ramavtalskunder inom privat och offentlig sektor.

Vi erbjuder dig ett stimulerande och variationsrikt arbete där du har direkt inflytande över din egen och företagets utveckling. Som Key Account Manager hos oss kommer du att vara en viktig del i företagets fortsatta expansion. Du kommer att arbeta i en dynamiskt och entreprenörsorienterad organisation där du kommer att ingå i ett team med hög ambitionsnivå och proaktivitet.

Vi ger dig en gedigen introduktion och du får tillgång till de verktyg du behöver för att lyckas i ditt arbete.

Som Key Account Manager kommer du att arbeta med att aktivt sälja våra konsulter och tjänstelösningar. Tjänsten innebär mycket kontakter och nätverkande med beslutsfattare inom de flesta branscher och organisationer och du kommer att ha ett helhetsansvar för försäljningsprocessen, från prospektering till avslut.

Att vara en del av vårt team kräver förmågan att bygga, både relationer och nya affärer, samt viljan att alltid vara först. Så, för att lyckas i rollen som Key Account Manager drivs du av att göra affärer och förstår vikten av kundvård. Du är kreativ, tävlingsinriktad och har lätt för att kommunicera med andra människor och skapa nya kontakter. Du stimuleras att kontinuerligt skapa nya affärer.

Erfarenhet och kompetens

Vi söker dig som har ett brinnande intresse för försäljning och av att stänga affärer. Vi tror att du har erfarenhet av nyskapande B2B-försäljning. Det är mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom IT-konsultbranschen i liknande roller och Du är helt enkelt en vinnare.

Placering

Vi har öppna positioner i Stockholm, Malmö, Linköping och Växjö vilka tillsätts löpande.

Vill du anmäla intresse? Kontakta Johan Danielsson på johan.danielsson@swcg.se

• ny medarbetare