Anna Werner, moderator och Mikael Schmidt, avdelningschef på Swedac på scen under Frihamnsdagarna i Göteborg.

Swedacs seminarier från Frihamnen nu tillgängliga som videomaterial

Mätningen av den el som tankas i elfordon stod i fokus under Swedacs seminarier under Frihamnsdagarna. Nu finns seminarierna som videomaterial – en lång version och en kortare.

Swedac arrangerade två seminarier under Frihamnsdagarna. Temat var elfordon och hur laddning av fordon ska mätas på rätt sätt, fredagens seminarium var längre medan lördagens var en kortare version.
Nu finns båda seminarierna tillgängliga som inspelningar.

Hur ska framtidens bränsle mätas?
35 min. Medverkande: Swedac, Göteborg Energi, Volvo Group, Re:charge

Hur ska framtidens bränsle mätas?
15 min. Medverkande: Swedac