Ett glatt gäng på vandring runt Sisjön med Annelie Pompe och Merrell Hiking Club!

Merrell Hiking Club och Annelie Pompe i lyckat samarbete med Sportshopen!

En härlig söndag mitt i maj bjöd Merrell Hiking Club och Annelie Pompe in till ett spännande yoga-, andnings- och vandringsevenemang i Göteborg. Detta i samarbete med Sportshopen i Sisjön. Cirka 30 personer fick en exklusiv möjlighet att delta i en dag fylld av inspirerande aktiviteter, föreläsning och en underbar vandring runt Sisjön.

Evenemanget inleddes på förmiddagen med en träff i Sportshopens butik i Sisjön. Där deltagarna fick en stärkande frukost och möjlighet att prova skor från Merrell. Sedan fick de lyssna på en kort föreläsning av Annelie Pompe om vandring och vad man kan tänka på under sina turer.

Dagen fortsatte med en vacker vandringstur på cirka 5 km längs varierande stigar runt Sisjön. Under vandringen genomfördes även en enkel och funktionell yoga- och andningsträning, där naturen fungerade som yogamatta och skapade en harmonisk miljö.

Detta evenemang blev mycket framgångsrikt och de ser fram emot att kunna arrangera fler liknande tillfällen i framtiden. De är övertygade om att dessa möten mellan kund och butik kommer att fortsätta inspirera och ge deltagarna en unik upplevelse för kropp och sinne.