Loyalty Group lanserar en ny tjänst för gåvobevis

Loyalty Group presenterar idag en helt ny tjänst med fokus på att kombinera lojalitet med välgörenhet.

Helsingborgsbaserade Loyalty Group utvecklar redan idag lojalitetslösningar med hjälp av bland annat poängshoppar, förmånsbutiker, samt kampanjsystem. Det nya utvecklingsområdet gåvobevis för välgörenhet är ett högaktuellt område som Loyalty Group tror stenhårt på.

• Välgörenhet och hållbarhet är hjärtefrågor i vår verksamhet, säger VD Sofie Laupa. Det är inte bara en trend, utan en fråga som vi alla behöver ta ställning till på riktigt. Att satsa på ett gåvobevis med välgörenhetsinriktning kändes som ett naturligt område att utveckla i vår verksamhet.

Tjänsten riktar sig till alla typer av välgörenhetsorganisationer i syfte att på ett snyggt och användarvänligt sätt öka bidragen till sin organisation. Användaren kan själv välja belopp och designa gåvobeviset med hjälp av egen bild och text, alternativt välja en förinställd bild från organisationen. Detta kommer därefter att skickas via digitala eller postala tjänster till önskad person.

Den nya tjänsten lanseras omedelbart och adderas till en redan framgångsrik portfölj fylld med helhetslösningar med fokus på lojalitet. Loyalty Group finns tillgängliga för frågor och funderingar kring hur just en framgångsrik lojalitet ska byggas – ett framtidsäkert projekt som alla har att vinna på. För Loyalty Group finns inga gränser – bara möjligheter!