Låt dig inspireras och entusiasmeras i nya Sweden Hotels Magazine

I det pinfärska numret av Sweden Hotels Magazine har vi samlat tre riktigt bra artiklar om välkända inspiratörer: Johan Staël von Holstein, Pia Sundhage och Tina Thörner. Vi tipsar också om olika konferensaktiviteter och hotell där företag kan få en nytändning, och fortsätter vårt populära uppslag "träna på hotellrummet".

Inspireras av entreprenören och visionären Johan Staël von Holstein som är övertygad om att du behöver passion för att lyckas i livet. Brinner du för det du gör blir du duktig på det, och det leder i sin tur till framgång. Ett tydligt exempel på detta är förbundskapten Pia Sundhage, som genom sin passion för fotboll har tagit sig över alla hinder för att nå sina mål.

- En personlig favorit är kartläsaren och inspiratören Tina Thörner, berättar Eva Palmgren, VD på Sweden Hotels. När Sweden Hotels Gala gick av stapeln hösten 2013 var Tina på plats och höll en bejublad föreläsning för våra medarbetare. Nu är Tina involverad i att utveckla en global digital utbildningsplattform för den svenska grundskolan, och det skall bli oerhört spännande att följa.

Sweden Hotels Magazine trycks i 10 000 exemplar, och finns på alla Sweden Hotels medlemshotell.

• sweden hotels magazine
  • boka hotell
  • hotellbokning
  • tina thörner