Nu öppnar registreringen för Nordic Life Science Days. Anmäl nu och boka 14,15 oktober!

Nu öppnar registreringen för Nordic Life Science Days, den 14,15 oktober på Stockholm Waterfront. Anmäl dig, och läs mer på www.nlsdays.com
Nordic Life Science Days för samman viktiga internationella aktörer som investerare, beslutsfattare och affärsutvecklare. Norden är världens tolfte ekonomi. Som världsledande plats för innovation och investeringar inom life science bjuder SwedenBIO, tillsammans med sina systerorganisationer i Danmark, Finland och Norge - Biopeople, Suomen Bioteollisuus och Norsk Biotechforum, bjuder in till möte för att investera, hitta samarbetspartners och att nätverka.Välkommen! Välkommen!