28 november - 1 december 2024 är Sweden International Horse Show tillbaka med toppsport i fem grenar. Foto: Sophie Gustafsson

Nu släpps de första biljetterna till vinterns stora hästfest

Med lite drygt sex månader kvar släpps nu de första biljetterna till årets upplaga av Sweden International Horse Show på Sveriges Nationalarena. Det är Guldweekend – för de som vill maximera upplevelsen – och Föreningsbiljetter – för klubbkompisar som vill gå på showen tillsammans – som släpps fredag 24 maj. Övriga biljetter släpps till försäljning 25 juli.

Evenemanget hålls traditionsenligt under första adventsveckan och i år infaller den stora hästfesten 28 november - 1 december. För publiken på plats blir det tävlingar på högsta internationella nivå i hela fem grenar – hoppning, dressyr, fyrspannskörning, fälttävlan och island/tölt.

Tävlingarna varvas med spektakulära shownummer. Årets internationella shownummer blir helt nya bekantskaper för den svenska publiken. De kommer bjuda på stämningsfulla uppträdanden och visa på fantastiskt samspel mellan häst och människa.

Den stora ridsportmässan har redan börjat bokas av utställare som ser fram emot att möta publiken på plats.

De biljetter som nu släpps är Guldweekend och Föreningsbiljetter. Som Guldweekend-gäst får du en fast plats till alla föreställningar, en guidad tur bakom kulisserna, förmåner i arenans kiosker och en goodiebag. Föreningsbiljetter gör det möjligt för ridklubbar att gå tillsammans på utvalda föreställningar till rabatterat pris.

Läs mer och boka era biljetter här:

Guldweekend https://www.horseshow.se/biljetter/helgpaket/
Föreningsbiljetter https://www.horseshow.se/forening/

Övriga biljetter släpps till försäljning 25 juli.

Sweden International Horse Show 28 november - 1 december 2024, www.horseshow.se