Swiftr - 11 Vasastansgym ingår i nytt digitalt träningskort

Gymträning, pole dance, utomhusträning, kampsport, dans, EMS och yoga är några av de träningsformer som finns samlade under ett digitalt träningskort som det nya träningskonceptet Swiftr erbjuder alla Vasastansbor. Elva fristående träningsstudios i stadsdelen erbjuder Swiftr-medlemmar varierande träning på kvalitetsgym.

Den nya träningsportalen Swiftr är Sveriges största digitala träningskort som erbjuder träning på oberoende gym, studios och anläggningar. I Vasastan har 11 olika träningsstudios anslutit sig; Allstars training centerAcid trainingWorld Class VasastanTrue WorkoutRuffie TrainingOlympia KampsportcentrumE2elementsStockholm DanceconnectionSmögen SpaX-Shape Fitness och Studio Dancing Queen. I hela Stockholmsområdet finns närmre 60 anläggningar anslutna vilket ger innerstadsbor ett brett utbud av valmöjligheter även i närliggande stadsdelar.

Swiftr är grundat av Stockholmsborna Johanna Sjögren och Fanny Sjöström. Hälsoprofilen Fredrik Paulún kom i höstas med i laget som delägare, och aktiv i teamet.

- Swiftr möjliggör varierad träning vilket både är skonsamt mot kroppen och ger bättre träningsresultat än om man harvar på med samma övningar år ut och år in. Dessutom mår hjärnan bra av att prova nya saker. Vi vill att alla i hela Sverige ska ha tillgång till variation genom effektiv och rolig träning av hög kvalitet. Vår ambition är att vi ska fortsätta växa och kontinuerligt kunna erbjuda våra användare fler och fler gym och valmöjligheter, säger Fredrik Paulún, delägare och samarbetsansvarig på Swiftr.

Alla pass kan bokas direkt i Swiftr:s medlemsportal. Det finns även stort utbud av drop in-träning där man kan friträna i gymmet närhelst andan faller på. De gym som ingår i Swiftr:s nätverk är alla utvalda och uppfyller krav på kvalitet, trivsamma anläggningar samt utbildad personal. Medlemskapen finns i två olika nivåer och är helt utan bindningstid eller anmälningsavgift.

Swiftr är Sveriges största digitala träningskort där nära 90 oberoende gym och träningsstudios i och omkring Sveriges större städer erbjuder sitt utbud till Swiftr:s medlemmar. Medlemmarna har över 40 olika träningsformer i åtta olika städer att välja på.

Medlemsnivåer och priser:
Unlimited
Obegränsat antal träningstillfällen. 990 kr/månaden
Light
5 träningstillfällen i månaden. 490 kr/månaden
*Ingen bindningstid, ingen anmälningsavgift gäller på alla medlemskap.

Här finns Swiftr:s anslutna partnergym och träningsanläggningar: https://swiftr.se/studios#

För mer information, kontakta:
Marit Woody, Mail: marit@woodygreen.se, Tel: 070-739 86 06