​Swiftr blir tillgängligt för 600 000 användare via Benify

Från och med idag ligger Swiftr uppe som en av förmånerna på Benify:s portal och är därmed tillgängligt för dess 600 000 svenska användare. Med Sveriges största digitala träningskort Swiftr har nu Benifys användare över 100 oberoende gym och träningsstudios, i och omkring Sveriges större städer, och över 40 olika träningsformer att välja på.

Benify är en förmånsportal som företag köper in där anställda kan logga in och ta del av erbjudanden och förmåner. Med Swiftr som ny leverantör till Benify får tjänstens anslutna företag i Sverige, med 600 000 anställda, tillgång till varierad träning i åtta olika städer i Sverige. Alla som jobbar på ett företag som erbjuder sina anställda Benify har nu möjlighet att använda Swiftr till förmånliga priser.

- Vi är jätteglada att få samarbeta med Swiftr som är en såpass flexibel och nytänkande tjänst och som dessutom kompletterar vår produkt på ett fint sätt. Det känns kul att kunna erbjuda denna tjänst till våra kunder, säger Viktor Håkansson, Head of Benefits på Benify.

Träningsportalen Swiftr är Sveriges största digitala träningskort som erbjuder träning på oberoende gym, studios och anläggningar. Alla pass kan bokas direkt i Swiftr:s medlemsportal och det finns även stort utbud av drop in-träning där man kan friträna i gymmet närhelst andan faller på. De gym som ingår i Swiftr:s nätverk är alla utvalda och uppfyller krav på kvalitet, trivsamma anläggningar samt utbildad personal.

Om Benify
Benify hjälper företag att administrera, utveckla och synliggöra sina samlade förmåner och kompensationserbjudanden. Företaget har bland annat 18 av Sveriges 30 största företag som kunder och totalt använder hundratusentals anställda Benifys system varje månad. Benify grundades 2004 och har idag över 300 anställda i nio Europeiska länder.