Ny, listigare fakturaskanning!

I den nya versionen av Swinx ScanLev blir kopplingen mot ekonomisystemet ännu listigare. Nytt är att man kan koppla fakturabilder till redan registrerade fakturor i affärssystemet, vilket ökar flexibiliteten, ger större valfrihet och möjlighet att även lägga in "historiska" fakturor.

Swinx ScanLev, för fakturaskanning, lanserades under hösten 2009. Under det dryga halvår som produkten funnits har genomslaget blivit stort och man har nu passerat 600 användare. Programmet utvecklas och nya funktioner tillkommer kontinuerligt.

- När jag upptäckte att sorteringen i attest-funktionen justerats och blivit precis som jag framfört önskemål om blev jag mycket positivt överraskad, säger Mika Dempe på Dextera Bygg som använt Swinx ScanLev sedan november.

- Idéer och förslag från befintliga kunder är en viktig källa till fortsatt förnyelse, berättar Per-Åke Aronsson som arbetar med utvecklingen av Swinx ScanLev. Till följd av sådana förslag har programmet nu även fått stöd för att "koppla fakturabilder" till redan registrerade fakturor i ekonomisystemet. Med hjälp av denna nya teknik kan man också på ett bättre sätt koppla samman t ex logistiktransaktioner från inköpsorder till leverantörsfakturorna.

Utöver detta har stödet för hantering av OCR-fakturor förbättrats och inmatningsarbetet vid registreringen ytterligare snabbats upp. Läs mer om den nya versionen på www.swinx.se