Vill du vara med och skapa en hållbar och säker framtid?

Vill du vara med och skapa en hållbar och säker framtid?

Vi närmar oss slutet på 2021 och Syntell har under året lyckats fortsätta växa organiskt med underliggande drivkraft att kunna bidra med våra experttjänster inom fler regioner och branscher. Vår vision är att bidra till ett samhälle där tillgångar används på bästa möjliga sätt för att skapa en hållbar och säker framtid – och vi söker fortsatt fler som vill vara med oss på den resan.

Syntell står inför stora möjligheter de närmaste åren. Vår omvärld som blir alltmer komplex och globala marknadstrender såsom digitalisering, ”från produkt till tjänst”, eldrivna fordon och behovet av en mer robust infrastruktur gör att behovet av stöd från Syntell ökar kontinuerligt.

Vår strävan är att vara ledande i Norden inom Systems Lifecycle Management (ett begrepp som handlar om ett hållbart helhetsperspektiv på komplexa tekniska system och verksamheter, från utveckling och anbud eller upphandling till leverans och livscykelhantering). Vi ser även att Systems Lifecycle Management kan ta en större plats inom IT-projekt – med stora möjligheter till lägre kostnader och högre både säkerhet och produktivitet. Därför har vi börjat bredda vårt erbjudande mot detta.

Primärt söker vi konsulter – juniora som seniora – inom alla våra kärnområden (verksamhetsutveckling, Systems Engineering, kravhantering, konfigurationsledning och integrerat logistikstöd). Vår ambition är att fortsatt växa kontinuerligt, både i Sverige och övriga nordiska länder. Vi ser därmed även ett behov av att på sikt rekrytera fler chefer för affärsområden, regioner respektive dotterbolag.

Som anställd på Syntell arbetar du i ett välmående, familjärt kunskapsföretag, med fantastiska kollegor. Vi tror på konkurrenskraftiga villkor och förmåner för våra anställda – och främjar en bra balans mellan jobb och fritid. Du ges möjlighet att delta på bolagsresor, seminarier och andra roliga aktiviteter som arrangeras kontinuerligt.

Utöver våra tjänster som annonseras på vår rekryteringsportal, kan du även höra av dig direkt till mig så berättar jag mer om vilka möjligheter det finns för dig på Syntell.

Du kan läsa mer om hur det är att jobba på Syntell här

Mikael Tjernlund
VD Syntell
mikael.tjernlund@syntell.se

Om Syntell
Syntell grundades 1994 och är en av Skandinaviens ledande konsult- och utbildningspartner. Bolaget är privatägt, oberoende och omsätter cirka 120 MSEK per år. Verksamheten finns framför allt i Sverige och Norge, men vi har även samarbete i ytterligare en handfull länder. Vår vision är att bidra till ett samhälle där tillgångar används på bästa möjliga sätt för att skapa en hållbar och säker framtid.