Vill du vara med och skapa hållbara, konkurrenskraftiga verksamheter och system utifrån ett livscykelperspektiv? Nu har du chansen – vi rekryterar!

Är det dags att anta nästa utmaning i din karriär? Nu söker vi fler kollegor inom alla våra kärnområden. Välkommen till oss på Syntell!

Vi erbjuder dig möjligheten att snabbt komma in i spännande och utmanande uppdrag, på hög strategisk nivå, hos ledande organisationer inom industri och offentlig förvaltning inklusive försvar, både i Sverige och internationellt. Väl i projekten arbetar du i nära samarbete med både kollegor från Syntell och kunden – där vi tillsammans hjälps åt för att nå våra mål.

– Som anställd på Syntell arbetar du i ett välmående, familjärt kunskapsföretag, med fantastiska kollegor, säger Mikael Tjernlund, VD på Syntell. Vi tror på konkurrenskraftiga villkor och förmåner för våra anställda – och främjar en bra balans mellan jobb och fritid. Du ges möjlighet att delta på bolagsresor, seminarier och andra roliga aktiviteter som arrangeras kontinuerligt.

Livslångt lärande är avgörande i vår strävan att vara ledande i Norden inom Systems Lifecycle Management. Med vår egen utbildningsverksamhet får du den senaste kunskapen inom ditt kompetensområde levererat av några av de främsta experterna. När du börjar hos oss, tar vi gemensamt fram en plan för din fortsatta kompetensutveckling. Du ges även möjligheten att bli lärare för våra kurser.

Vi hoppas att du vill börja hos oss! Du hittar alltid våra lediga tjänster på vår karriärportal. Vill du i stället skicka in en spontanansökan, gör du det till career@syntell.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

Syntell grundades 1994 och är en av Skandinaviens ledande konsult- och utbildningspartner inom hantering av komplexa tekniska system. Vi är privatägt, oberoende och omsätter ca 120 MSEK per år. Vi är verksamma framför allt i Sverige, Norge och Finland. Vårt mål är att öka våra kunders konkurrenskraft och interna effektivitet. Detta gör vi genom att utveckla våra kunders förmåga att hantera system i komplexa miljöer över systemens hela livstid. www.syntell.se