​System Verification öppnar två kontor i Tyskland

System Verification expanderar och öppnar två kontor i Tyskland. ”Den tyska starka marknaden blir en språngbräda för snabbare tillväxt utomlands,” säger Hamdija Jusufagic, grundare och Group CEO på System Verification.

De nya kontoren öppnas i Bonn och Frankfurt, som domineras av företag inom logistik, telekom, finans samt fordonsindustrin.

”Tyskland driver utvecklingen inom Industry 4.0 och automation, vilket innebär alltmer komplex mjukvara och behov av smartare metoder för kvalitetssäkring. Vår unika approach att använda AI i erbjudandet möter stort intresse och vi har redan kunder. Det ger oss en stark ingång till stora tyska bolag,” säger Hamdija Jusufagic.

• bonn
  • frankfurt
  • it
  • kvalitetssäkring av mjukvara
  • tyskland

System Verification är Sveriges största oberoende QA-bolag. Vi hjälper våra kunder att realisera sin digitala strategi genom innovativ och effektiv kvalitetssäkring av mjukvara. Vi designar in kvalitet i systemen, vilket skapar långsiktigt hållbara lösningar. Vi erbjuder en komplett QA-portfölj med analys, kravhantering, test, utveckling och mjukvaruverktyg samt utbildning. Vi har kontor i Malmö (HK), Helsingborg, Göteborg, Stockholm, Sarajevo, Bonn och Frankfurt. System Verification är certifierade enligt ISO 9001:2015 och ISO 14001:2015.