Taco Bar fortsätter att expandera - öppnar på Stockholms Centralstation

Taco Bar fortsätter att växa! 28 februari öppnar Taco Bar på Stockholms Centralstation, tätt efter Taco Bar Göteborg Centralstation som slog upp dörrarna veckan innan.

Öppningen av Taco Bar Stockholms Centralstation är den tredje restaurangen som Taco Bar etablerar i samarbete med SSP, ett världsledande företag för koncept och varumärken inom resemiljöer.

Taco Bar Stockholms Centralstation kommer att erbjuda ett brett utbud av maträtter från texmex-världen tillsammans med Taco Bars gröna meny med över 250 vegetariska kombinationer. På menyn hittar du även Taco Bars klassiker så som Soft Tacos, Quesadillas och Nacho de Luxe.

För ytterligare information kontakta:
Lars Callebro, VD Svenska Taco Bar. Mobil: 070-993 45 56. Mail: lars@tacobar.se

www.tacobar.se