Utskick via blåa backar

Skicka material i Tamros backar till apotek

Att vi dagligen skickar ut blåa backar till landets alla apotek är ingen hemlighet. Men visste du att backarna fyller fler funktioner än att bara distribuera varor?

Varje dag, året runt skickas våra blåa backar ut till landets 1,450 apotek. Vi erbjuder tjänsten “Utskick via blåa backar” som ger er möjligheten att skicka med fysiskt material i backarna till Sveriges apotek, exempelvis kampanjblad eller produkter. Ett smidigt tillvägagångsätt för att öka medvetenheten om era produkter, tjänster eller varumärke hos apoteken.

Kontakta er ordinarie varuförsörjare på Tamro vid frågor eller för att ta del av tjänsten. Låt oss vara ett extra stöd i era sälj- och informationsinsatser.

Läs mer om tjänsten.