Sirius har fått förnyat förtroende för Rullstolstaxi i Region Stockholm: “Vi är stolta”

Region Stockholm har givit Sirius förnyat förtroende genom att tilldela avtal inom Rullstolstaxi. Avtalet sträcker sig från 1 april 2024 till 31 mars 2027, med möjlighet till förlängning i ytterligare ett år.

– Vi är stolta över att bli valda av Region Stockholm och ser fram emot att leverera högkvalitativ och pålitlig Rullstolstaxi till våra kunder, säger Johan Porsman, Avtalsansvarig på Taxi Stockholm.

Sirius är en del av Taxi Stockholms koncern och arbetar ständigt för att utveckla och förbättra sina tjänster. Sirius lägger stor vikt vid kvalitet, service och trygghet för alla sina kunder och strävar efter att vara en pålitlig partner för regioner och kommuner.